keep on walking

Sitter & lyssnar på salem al fakir, har börjat gillat hans musik. Trött & slut efter en dags arbete igen, jag tycker fortfarande att det är lite läskigt att stå i kassan, tänk om jag råkar göra fel med folks pengar, de är läskigt. Men gud så mkt mer jag gillar att arbeta än att plugga. Gick förbi & solade påväg mot bussen, läg & drömde mig bort till Egypten. Men nu har jag slöat klart, ska dra mig mot elins rum och testa mina nya underkläder & mina egypten bikini som kom på posten idag. Hoppas den passar! Sen har elin lagt ut lite kläder som hon lesnat på så ska se om det är något för mig, vi får se.

Sen ska jag plugga lite, fårse om jag kommer in & skriver ett litet inlägg från sängen. Ni kan ju alltid hoppas på att höra ifrån mig ;)

Sånt här roar vi systrar med ute i byn !







KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: