Oviktig fakta

Hemma efter en dag på jobbet. började dagen med att besöka sjukhuset efter det raka vägen ut till Valbo för att hämta min kamera så nu har jag den hemma och den funkar som den ska (Y) Sen vidare till jobbet, gjorde lite allt möjligt, fixade ordning till två små möss, super glada blev dem när de fick ett störe hem med lite mer grejer i & så badade & fixade jag med en liten vovve. Sen lite allt möjligt börjar vänja mig med allt nu & får in allt mer i huvudet. Jag gillar verkligen att jobba i en butik, prata med folk, gå runt & plocka & så passar en djurbutik ännu bättre för då får man även ha kontakt med djur. & saken blir ju inte sämre när det även finns ett hundtrim får då kommer en del hundar in oxå.  Hann inte med bussen jag tänkte ta, så jag trösta mig med att sola en sväng & sen gick jag en sväng till kusin med. 
Men nu ska fixa mat till mig & familjen, plugga & borsta Tayra som ska med till jobbet imorgon & bli klippt! 

 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: