Love can help me know my name

Gud gårdagen var helt kaotiskt, hehe ^^
Inget gick min & Stinas väg, men nu är iallafall Egypten resan betald & klar, så nu åker vi till värmen den 16 april kan lova att jag längtar så jag dör, komma bort från det här blöta och tråkiga landet. Jag & Stina skämde iallafall ut oss en hel del i bergvik då vi fick för oss att bilen vi lånat hade gått sönder helt men det visade sig att det inte var ett enda fel när två killar kom och hjälpte oss, lite pinsamt.
Sen på kvällen åkte Stina till Säffle för att tävla lydnad idag, hoppas allt går bra vännen. Fredrik är hemma i uppsala så jag vart ensam här borta på europavägen. Kvällen vart att spendera på skolan tillsammans med Pontus, Amanda & Danne & kolla på Hockey sen vart det lite pingis innan jag gick ut och promenerade en sväng med Anna-Lina. Sen var klockan närmare 11 på kvällen och jag gick hem för att fundera över mitt liv & vad jag vill göra med det. Just nu är allt ganska förrvirande. Vad skönt det skulle vara om allt var planerat och bestämmt om man hade en lägenhet och ett jobb när man slutade skolan och viste hur allt skulle bli.

Men nu ska jag dra & städa min lägenhet & plugga lite....



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: