Morgon trött

Ett mellanrum mellan inläggen är aldrig fel. Inte enligt mig iallfall, då får ni bli nyfikna på vad jag håller på med.
Vad har jag då gjort för spännande de senaste dagarna. Ska jag vara helt ärlig har de inte hänt spec mkt. Fredagen tillbringade jag först på jobbet, kusinerna Karin & lisa var mina hundvakter & kom för att möta mig när jag sluta så mina små fick en prommis. Sen hem till kusinerna, vi hade väl inga planer för kvällen men slutade med att vi åkte hem till Jonathan med Morgan. Där fanna EN del trevliga personer. Tog några glas vin & hade trevligt till viss del.





En lagomt trött Hanna var tvungen att gå upp på lördags morgonen, hade lovat Anki att fota hennes lilla vita pudel Diva, fast jag gjorde det nästan mest för att bevisa för min kära mor att jag kan gå upp & hålla det jag har lovat. hehe, & jag gjorde det. Här är några av bilderna :




KOMMENTARER


Den där Ante är bra snygg han..

2010-03-07 // 18:08:27
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: