Sug efter skidåkning

God morgon ! 
Sov VÄLDIGT länge idag, gick upp klockan halv 1 & då tvingade jag mig själv upp annars hade jag nog legat kvar i sängen än ;)
Det snöar väldigt mkt här & måste gjort det en hel del under natten eller morgonen om man jämför snömängden idag med igår. Har iallafall varit ute i skogen med alla hundarna & vissa av dom var gladare än andra att det var kallt & snöigt. Men själv tycker jag faktiskt det var rätt så mysigt att gå där & allt var vitt, fick ett sug efter att åka skidor även om jag inte är så duktig. Min norrlännings vän måste ha ändrat min uppfattning om vinter & snö. Så jag ska nog prata med pappa & kolla om han vet om någon har ett par skidor eller så tar jag med mig Susanne på skid jakt (Y) Skulle vara så kul att kunna åka & sen lära Sue att dra, bra motion för båda & sen även en super rolig aktivitet.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: