Julmusik & fix

Vaknade av att mormor kom in & väkte mig, Ska inte du med bussen om tio minuter. Kan lova att jag flög upp ur sängen, var tvungen att komma med bussen, kunde verkligen inte missa bussen. Men jag hann med det, tack mormor för skjutsen & för att du har mer koll på mig än mig själv.

Var till kuratorn för första gången idag, det var helt okej måste jag säga, inte lika hemskt som jag trodde. Bokat en ny tid så ska tillbaka om två veckor. Efter det körde jag ett pass på gymmet, Blev lite förvånad när jag kunde höja på det mesta.
Köpte med mig en present till mamma från stan, kan inte säga vad det men det kommer en bild sen, nu ska jag fixa lite jul fint i köket tills mamma kommer hem.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: