If You Were Here

Hade en super trevlig kväll igår!
Kvällen startade med att jag lagade middag till mig, mamma & mormor. Jag bjöd dem på kyckling i ädelostsås och jasmin ris, det verkade som det uppskattades & får jag säga det själv vart det riktigt gott. Efter det tog jag 25:an till stan & slutligen hem till Carro & Frank, där det blev några glas vin innan vi drog ner på krogen. John & Rickard var på besök från Eskilstuna i helgen, alltid lika trevligt att träffa dem.
Vaknade imorse lite seg som alltid dagen efter, slöade ett tag i Carros sjukt sköna soffa in jag åkte ut till byn för att mysa med mamma, åkte en sväng till mormor oxå så vart det film. Så har bara varit en lugn lördag för mig, skönt faktiskt men hade gärna åkt in till stan men ibland kan man inte bara göra det man vill utan även det man måste!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: