move on

Jag känner med ledsen, glad, gråtfärdig, lycklig, arg, sviken, övergiven, busig, fundersam & helt meningslös på samma gång, det är nog de ända sättet att förklara hur jag känner mig just nu & har gjort de senaste dagarna. Så svårt att förklara, ena sekunden ler jag & nästa sekund gråter jag. Har jag gjort rätt beslut i mitt liv eller har jag bara gått på vad folk tycker & vad jag anses väntas av mig. Har jag lämnat något som kanske visar sig betyda mer för mig än vad jag själv hade kunnat tro. Var jag bara i en svacka eller gjorde jag rätt beslut.



För just nu känns allt bara förvirrade & jag vet inte vart jag har mig själv

KOMMENTARER


Tveka inte på om du gjorde rätt och fel. Och tänk inte att du gjorde vad alla andra tyckte var rätt. ör hade du VERKLIGEN älskat och velat satsa på ett liv med honom så tror inte jag att andras tankar och åsikter om hur du skulle göra skulle stoppa dig eller få dig att ändra dig. Man känner sig ensam när man lämnar en del utav sitt liv bakom sig. men du måste bygga dig en bro och GÅ vidare. Livet går faktiskt vidare och det vet du! efter regn kommer solsken. du måste få vara ledsen och nere för att vara stark och glad. man kommer inte över ett förhållande på en dag, det tar tid men medans tider går kommer det att kännas bättre och då kommer du inse att du inte hade kunnat valt på något annat sätt.

2010-10-07 // 15:19:30

bra sagt carro! i agree :) vi finns alla här för dig hanna! så du vet!:) puss!

2010-10-14 // 23:50:32
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: