Släkten är värst

Ska strax dra upp på jobbet, har en dag med bara operationer så det blir en del att göra idag. Igår hälsade jag på Karin en sväng, fixade lite med försäkringskassan, tränade & slutligen åkte jag till Stigslund till Carro för att hjälpa henna vara barnvakt till sötungen Clara. Efter det gick vi hem till Carro & tog oss ett glas rödvin vilket vi tyckte vi var värda ! Imorse gjorde vi en deal då jag var extremt trött så carro fick gå & hämta Clara så diskade jag.  Visst är jag duktig FRANK ! 


En bild på mig & min lilla kusin alma från i sommras, det sägs att man blir som man umgås ?!

KOMMENTARER


Söt ungen och min bästa kusin:)<3

2010-10-23 // 08:06:50
Frank

duktig du!

2010-10-23 // 15:54:26
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: