Ser verkligen fram imot natten, eller inte !

Har halv öroninflamation hur roligt det än låter, men känns verkligen som att det kommer bryta ut under natten... Och jag är ett öronbarn som det så fint kallas så jag får ju inte lindriga öroninflamationer när jag får dem. Om jag ska vara helt ärlig så är det min största skräck, just för att det inte finns något som gör så ont. 
Jag har ju en lista med saker som ska förhindra att det bryter ut, en lång lista med saker ja ska göra & inte göra
T.ex:
Ligga högt med huvudet, att ligga ner på en kudde är det värsta man kan göra
Inte luta det onda örat neråt utan vrida huvudet åt andra håller
Använda nässpray
Inte böja mig framåt
Plus massa mer...
Aja nu ska jag försöka sova & be till gud på samma gång!
Natti

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: