Min lilla älsklings Isabella...

Lilla hjärtat kommer sakna dig super mkt, inga fler nätter då man vaknar av att du öppnar dörren & kommer in, ingen mer gång man får jaga hundarna utanför huset efter att du öppnat ytterdörren. Ingen som ligger & snarkar en i örat vid tv eller som skriker för att få godare mat. Inge mer kraffs på fönstret i köket när du vill komma in. Gjorde mig sällskap i Karlstad hann du även med.

Jag dömer ingen för att dem kör över en katt, det är lätt hänt, men sen när man inte ens stannar & lägger katten på sidan av vägen utan bara kör vidare, hur kan man vara så kall. Vill tacka min underbara granne Brita som såg henne ligga där på vägen, för att du bäddade ner henne i en kartong och ställde undan henne tills vi kom hem på natten. Tänk om det kunde finnas fler människor som du !





KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: