Nästa hållplats Långsele

Sitter just nu på tåget efter en stressig morgon, vilket inte alls är ovanligt när jag ska iväg, åker sj så självklart ska tåget vara sent, får bara hoppas att min buss i sundsvall väntar på mig annars vet jag inte hur jag ska ta mig till långsele. Inte framme i Sundsvall än & jag tycker redan att det känns som man har kommit upp till kiruna för det är så mkt snö, hemma har vi ju nästan snöfritt nu, när jag komme hem den 17:e är nog all snö borta skulle jag tro. Känns inte helt fel!

Tur att jag har en så snäll mamma som betalar hela min resa plus att jag fick pengar imorse så jag skulle få köpa mig ett par riktigt bra spring/promenad skor. Hittade ett par super bra & fina skor & som pricken äver i:et så var det lila detaljer på dem.




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: