Vacker lucia

Igår var mina fina syster lucia i Hamrångekyrka, synd att jag inte kunde vara på plats. Jag får nöja mig med kort & evelina filmade ju faktiskt det hela, så jag får ju nästan se det. Vad jag har hört så ska hon ha varit väldigt fin & löst sin text väldigt bra, stolt syster !



Livet för övrigt rullar på här i umeå, idag kommer det yttligare några folk för att kolla på lägenheten. Efter det blir det sista avsnittet av bonde & tacopaj, men först ska vi leta reda på ett ställe där stina ska ha möte imorgon.

Idag har jag även varit till skolan & medelat att jag kommer hoppa av & fixat allt med det, så numera går jag inte i skolan, lika bra det man ska inte gå något man inte trivs med. Man måste ta snesteg för att hitta den rätta vägen.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: