Arbetslös men fullt upp

Fullt upp från morgon till kväll. Kan äntligen sätta mig ner och ta det lite lugnt nu. Har varit på min första lektion i naturkunskap B idag & ja efter massa krångel från folket på komvux då de sa olika saker hela tiden så hitta jag rätt lektion & ja det var en anning svårt att hänga med till en början då jag blev inkastad i en grupp och inte alls fick veta innan vad de hade gott igenom, men sen efter en stund så började man komma in i det & minnas lite som man gjort i tidigare kurser. Så det ska nog gå vägen, för trög är jag faktiskt inte.

Åkte hem till Carro & fixade lite saker, vattnade blommorna & tog in posten b.la. Så Carro & Frank nu förväntar jag mig en fin present från Thailand. Hehe!! Följde därefter med mamma till frissan & svängde in på Gävleborgszoo en sväng. Hann inte mer än hem innan Anna hämtade upp mig & vi åkte till Ockelbo på Aguabike, som faktiskt var riktigt roligt & jobbigt, de blir det fler gånger.


(bild från i Lördags)

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: