Oturs fågel

Trevlig kväll igår!
Mötte upp Anna-Lina & Karin på bussen och sen Emma på stan, efter det drog vi oss hem till aron på förfest, där Johan dök upp, en klasskamrat från högstadiet som jag inte träffat sen nians skolavslutning. Kul Kul!  Där blev det kortspel, skratt och trevligt sällskap alldeles utmärkt. Senare drog vi ner till Goya där vi dansade förfullt på golvet & på borden. Jätte trevlig kväll!

Synd bara att den avslutades på ett mindre trevligt sätt, jag råkade vara på fel plats vid fel tid, så fick en riktig knockout & började bloda näsblod som satan och svimmade av. Tack så jätte mkt Anna-Lina för all hjälp & även killen & tjejen som hjälpte mig. Tur att mamma hade en tablett som hjälper mot svullnader, så jag tog en sån igår annars vill jag inte veta hur jag hade sett ut idag, är svullen men inte så farligt. Men har väldigt ont i ansiktet, så det får bli smärtstillande för mig resten av dagen.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: