En stolt syster med tårar i ögonen

Min fina bror slutade idag i nian. Han slutate med topp betyg & två priser/utmärkelser ett för att han är en bra förebild & ett för goda studieresultat i matte, är så stolt över honom.  Jag kan inte förstå att min lilla busiga energiska lillebror har blivit så stor, slutat nian börjar gymnasiet till hösten. Vart tog den lilla skiten vägen som jag kunde lura till allt, nu är den lilla skiten ett huvud längre än mig & kan bära runt på mig som om jag vore en liten fjäder. Det var dig jag jagade för jämnan, för lika fort som jag blinka var du borta, sping i benen hade du din lilla buse, du gjorde allt jag sa bara jag räknade hur fort du gjorde det, för de bästa du viste var att se hur snabb du var. Skämde ut mig för jämnan då du sa de du kände för rätt ut till alla. Du var den söta lilla pojken som kröp upp i mitt knä på kvällen för att mysa. Nu är du stor & den människan jag känner mig mest trygg med i hela värden, jag vet att du alltid ställer upp & hjälper din syster i vårt & torrt, JAG ÄLSKAR DIG BROSAN!









KOMMENTARER


FARMOR

jättefina bilder duktig RICKARD Hälsningar farmor

2011-06-11 // 09:37:39
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: