11 November

Helt solo här uppe i Umeå nu, Stina åkte hem till Långsele idag & mina små vovvar är hemma i Gävle hos min mamma, de har de säkert alldeles utmärkt. Vilket resulterar i att jag har massa tid att fundera ut hur jag ska göra i det här med skolan & allt. Dess värre verkar jag inte komma fram till specielt mkt, var iväg & pratade med en person idag vilket inte gjorde mig klokare. Men det är en dag imorgon oxå. Har pratat massa med min underbara vän Carro idag, du är guldvärd gumman!

I helgen kommer min kära far & syskon upp för att hälsa på mig, det ska bli super kul & mysigt. Självklart saknar man dem massor när man bor så pass långt bort då jag har är väldigt tight med min familj. Får väl se vad vi hittar på för något, men något roligt ska det iallafall bli.

Nu ska jag klo lite på tv & sen sova, imorgon ska jag slå in pappas fars dag present som jag köpte idag!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: