Vilsen

Allt känns så jobbigt just nu, jag vet inget längre, jag känner mig som ett stort vandrande frågetecken.
Utbildningen (basåret) jag går på känns inte rätt & jag trivs inte alls med det, känns som jag går på det för att jag kom in, inte för att jag vill. Alla alternativ jag kan komma på verkar vara omöjliga att göra, varför ska allt vara så komplicerat. Jag trivs jätte bra med min vardag här upp om man räknar bort utbildningen, men hoppar jag av får jag ingen inkomst eftersom då försvinner mitt csn bidrag. Utan de kan jag inte betala hyran & köpa mat, man kan ju inte leva på luft. Jag har kollat runt på utbildninger som startar nu till vårterminen, men inget av dem känns rätt för mig eller är det alltid bra att ge det ett försök, tänk om jag har samma känsla efter några månader med det oxå. Fy jag mår verkligen inte bra av allt de här & kan inte sova ordentligt, vaknar tusen gånger om nätterna & är allmänt nere & orolig....

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: