nyckeln till frihet

Och så hade hela fredagen gått & klockan är kvart i 2 på natten & här ligger jag med datorn på magen & Sue sovande på mina fötter, varför sover jag inte?! Jag vet faktiskt inte, har bara inte kommit mig för än.

Hade enbart Matte C lektion idag, den flöt på rikgigt bra och jag jobbade engligt schemat & en dag extra som jag missat så jag är nöjd över dagens matte insatts. Resten av dagen har bara flygit förbi, några pass lydnadsträning med hundarna har vi kört idag & det känns skönt att ha startat upp det igen.

När kvällen närmade sig taggade både jag & Stina gång för fest, men det var bara att slå bort de tankarna för äter ju som sagt pencillin & det är inte värt att förstöra kuren så den inte hjälper, har haft ett helvete med de här de senaste dagarna så vill bara bli av med det, tänk er själv att inte ha hört normalt utan mer som om ni levde i en slags bubbla.

Så kvällen slutade i soffan med en film, kollade på nyckeln till frihet & gud vilken bra film. Den gillade jag skarpt & kan verkligen rekomendera er att se den.





Nu säger jag god natt & håller tummar & tår att jag vaknar med normal hörsel imorgon !


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: