December lycka...

 
Idag är en sån här dag som innehåller noll procent med energi, en sån dag då jag bara skulle kunna ligga i soffan hela dagen... Men icke så blir det inte, ska upp och jobba stängningspasset på jobbet om några timmar. Innan dess tänkte jag tvinga mig själv ut i snönkaoset, helt sjukt att det ska snöa så mkt hela tiden vad har jag gjor för att straffas med all denna snö... Jag har aldrig varit en vintermänniska men på sista tiden har jag faktiskt börjat gilla den lite, om det är ca 20cm snö kanske. Men jag HATAR den när det är som det är nu, över en meter snö, alla bussar krånglar, det går knappt att ta sig fram på vägen & att ta en promenad med hundarna i skogen är bara att glöma om du inte vill simma runt i snö... Suck så bitter jag låter, men ska jag vara ärlig så är jag jäkligt bitter just nu. Tur att jag ska få träffa mitt norrlänska lyckopiller nästa helg, hon kanske säger några magiska ord så jag orkar med en vinter med SÅ mkt snö.Tänk så underbart det hade varit om man verkligen älskade snö då skulle man ju vara på topp nu, som en chaffis som kom in och åt på jobbet igår.Man verkligen såg hur glad han var för alla snö & nu skulle han hem för att åka skoter.. Jag vill oxå vara så glad över snö, då skulle man ju ha fler "glada" månader om året...
 
 
 


 

KOMMENTARER


Jag älskar snö ! :D och hatar mitt jobb!

2012-12-06 // 15:33:01
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: