frustration

Träningen var sjukt jobbig igår & jag var sjukt opepp, men fan va skönt det kändes när det var äver & jag hade klartat mig igenom 60min spinning.

Just nu är jag bara så less på allt & alla... Vi bara bort från det är stället, jag behöver verkligen den här thailands resan men självklart ska det krångla som fan det med, som allt alltid gör för mig. Vi har nu missat två resor precis framför ögonen på oss, när jag tryckt på boka knappen så har det varit någon annan som precis bokat den innan mig, känns ju sådär lagomt kul..... Så just nu är jag inte på  bra humör, jag behöver den här resan för att komma tillbaka till mig själv, just nu är jag nästan jämt arg eller så blir jag arg & irriterad väldigt lätt. Jag hatar att gå & göra inget, jag hatar att jag inte vet vad jag vill med mitt liv & jag jag känner en viss tomhet för något fattas i mitt liv....

Hur mkt otur kan man ha, när det ända som fattas är att fan alla resor är slut med bra pris & att två resor blev bokade precis när jag trycker på "boka", mitt vanliga flyt att allt ska gå åt helvete....



Suck ta mig härifrån!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: