Hårdare tag

Onsdag & vägning, inte så positivt men iallafall minus. Vågen visade - 0.3 kg inte så mkt men alltid något. Idag har det gått en månad sedan jag började med att förändra mitt liv till ett hälsosammare & mer trivsamt liv. Jag har gått ner totalt 2.6 kg på en månad, det är helt ok enligt mig. Men från & med nu är det hårdare tag & jag har ju införskaffat mig mitt allkort på friskis.

Något jag ångrar är att jag inte mätte mig, för att se resultatet bättre. Ibland kan man ju minska mer i centimeter än i kg. Kanske något man ska börja med ?!?

Idag blir det att åka in en sväng till stan för ett aerobicspass på friskis !

 


 


KOMMENTARER


Bra jobbat Hanna, ta och mät dig, det är riktigt kul att se även om det inte är från början!

2012-02-08 // 17:51:09
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: