Hungrig varg

Helt slut är jag sedan dagens spinningpass, kan bara tänka mig att träningsvärk i benen imorgon är något jag kommer att få genomlida. Det är sånna här gånger som träning är ett helvete under själva passet men helt underbart efteråt. Även en annan sak slog mig under träningspasset & det var att vilken försämring jag har gjort konditionsmässigt, under en period eller ja för ca ett år sedan gick jag väldigt ofta på spinning & idag kände jag verkligen att attans vad jag har "gått ner mig" sedan dess. Ännu ett PEPP att ta upp träningen på allvar igen, man vill ju inte gå ner sig ;)


Sen middag blir det även idag, jag som helst inte äter något efter klockan åtta. Men idag blir det middag runt halv nio. Håller just nu på att göra lax i ugn med sås & ris till det. Såg receptet på min vän Jossans blogg & blev så underbart sugen på det, gjorde lite ändringar i det så jag tog lax istället för torsk då jag hade lax i frysen & sen blir det ris till. Men satans så gott det luktar nu det vattnas i munnen på mig & jag är riktigt hungrig....  MATEN BLI KLAR!


Recept:
Laxfilé
Krossade tomater med vitlök
Matlagningsgrädde
Basilika
Havssalt
Svartpeppar
Citronpeppar
Ris

Super enkelt !


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: