Måndag

Ny vecka vilket innebär nytt träningsschema för denna vecka !

Måndag: PW med hundarna
Tisdag: Gym på friskis
Onsdag: Aerobics
Torsdag: Spinning
Fredag: PW med hundarna 1 mil
Lördag: Spinning
Söndag: vilodag & agilityträning

Får se om detta går att genomföra eller om det dyker upp något som gör att jag får göra några ändringar i min planering.



Sammanfattning om förra veckans träning:

Träningen den veckan gick super bra gick på alla passen som jag hade bokat & kämpade så jag var helt slut i hela kroppen. Är stolt över mig själv som klarade av det, första veckan är alltid värst & sen tränar jag ensam så jag saknar någon som peppar mig då det går tungt. Jag får helt enkelt peppa mig själv & än så länge har det gått super. Under helgen har jag inte tränat något på friskis men bara för det har jag inte suttit still. I lördags blev det en härlig promenad & söndagen spenderade jag ute hela dagen. Agility träning på förmiddagen & eftermiddagen tillbringade jag på Hagaströms IP med familjen.



Är sjuk stolt över mig själv som kämpar på & det känns verkligen som jag kommit in i en bra energi med mig själv.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: