Träningssugen

Känner mig friskare än på länge, magsjukan kanske fick ut allt dåligt ur kroppen på mig. Man kan ju alltid hoppas. Nu känner jag mig full av energi & har ett extremt sug efter att få träna igen, så imorgon blir det upp klockan 10 & gå långpromenad ska bli så himla skönt...

Sen är jag så sjukt sugen på ett friskiskort men har inte riktigt råd nu, då jag betalade tillbaka en del av mitt studielån i december så blev jag rätt så pank. Men skam den som ger sig, jag ska ha mitt kort inom en snar framtid !!!

Funderar starkt på att dra in till stan med mamma imorgon en sväng, & kanske shoppa lite träningskläder medans hon hämtar bilen. Det känns ju SÅ mkt roligare att träna om man har bekväma & bra träningskläder. Fårse vad som händer imorgon..

 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: