Swedish champion

I fredags var jag upp till Alfta & ställde Raxa på SKKs årliga utställning som de har där. Och med mig hem på eftermiddagen hade jag ett svenskt champion, det kändes helt otroligt när vi äntligen fick vårat efterlängtade sista cert & tog championatet.

När jag kollade ut ur ringen på mamma så var hon nog mer uppe i det blå än på jorden. Herregud det var länge sedan jag såg henne så glad & gud så skönt det var att se henne så himla lycklig det tackar jag Raxa för.

Alla har alltid sagt till mig att jag & Raxa är så himla tighta & samspelta men jag har väl inte alltid hållit med. Men de senaste veckorna har det bara klickat till & det känns som att vi har hur bra kontakt som helst & allt flyter på så hilma bra. Det kände jag även på utställningen i helgen att hon verkligen litade på mig & jobbade tsm med mig.

Mitt lilla hjärta vad jag tycker om dig, men ibland blir jag inte klock på dig men det är väl så det ska vara.


( bilden är tagen när vi precis hade fått hem Raxa från England)




<3

Kennel norrtjärns


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: