Älskade hundar !

Livet börjar kännas lite lättare, beror det på att våren sakta men säkert börjar närma sig, jag ser ett slut på den här vintern. Ett tag trodde jag att det skulle vara vinter hela året... Kroppen fylls av energi av solen & man hör hur det droppar vatten från taken. På sommaren är allt så mkt lättare, jag vet inte varför det bara är så, för mig iallafall. En hela helg i sommarstugan skulle inte sitta fel nu alltså.

Satt & kollade igenom massa semester bilder, från utlandsresor. Blev så sjukt taggad på att resa, så jag skulle kunna dra en sista minuten imorgon undefär. Men man måste kanske vara lite realistisk oxå, synd nog, Tur att det bara är 1 ½ månad kvar tills jag åker på en lång weekend till Franka Rivieran. WONDERFUL!
 
Hemma i bergby idag för första gången på en vecka, inte träffat hundarna under den veckan heller, sjukt va dom får mig varm i hjärtat. Det är svårt att beskriva hur mkt dom betyder för mig, dom får mig hel. Dom är en så stor del av mitt liv, så det är lixom konstigt att vara utan dem. Längtar nu så extremt mkt till snön har smält och agilityhindren på klubben kommer ut igen.

Nej nu ska jag lämna datorn & bege mig ut i skoterspåren men hundarna & njuta lite av solen, innan jag ska förtsätta städa här i huset, för jag hoppas att vi är ute härifrån innan den här veckan är slut, det skulle vara så underbart skönt att komma härifrån nu & börja få ordning i lägenheten & starta om sitt liv på nytt. Lixom gå vidare, fast inte glöma. Jag vill bara få in en vardag i mitt liv igen, lixom rutiner. nu åker man bara mellan lägenheten & huset ute i bergby hela tiden.




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: