Det värmer en systers hjärta att se sin bror le

Så himla härlig dag, jag har haft massor av energi & varit på ett så himla bra humör. Tror det beror på att jag har haft en underbar helg uppe i Umeå som gett mig massor av energi & att solen sken idag, tänk va man kan ladda kroppen med en positiv känsla tsm med rätt sällskap.  Spenderade min helg uppe i Umeå tsm med Karin & Stina, tränade massa agility & överraskade min bror genom att bara dyka upp på hans innebandy cup han hade där uppe. Det värmde i mitt hjärta när jag såg hur glad han blev att jag kom.
 
Hade en ledig eftermiddag idag, arbetade alltså bara till 12. Så himla passande att just idag tittade solen fram för första gången på flera månader. Tog en prommis tsm med Karin & hundarna i solen, man riktigt kände hur kroppen jublade inombords när solen sken mot huden. När solen gått ner åkte vi en sväng till köpis för att shoppa lite kläder & ta en sväng på IKEA, hittade lite smått å gott. Känns så skönt att ha en bra dag, känna att känslan inom mig är positiv. Jag brukar alltid försöka tänka att det är bättre att vara positiv än negativ, vad vinner jag på att vara negativ när jag mår bättre av att vara positiv.

När du känner att allt är skit & du vill spy på livet, tänk på allt det du faktiskt har & inte på det du saknar. Det hjälper till 100%, det finns alltid något i ditt liv som glädjer dig.
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: