solen i ögonen

Tycker att början på det här året har känts riktigt bra, jag har mer energi än förr & känner en känsla av positivitet inom mig. Men jag har ju börjat detta år på bästa sätt, den första dagen fick jag umgås med en av mina bästa vänner som jag träffar allt för sällan, jag har jobbat, myst i skogen med hundarna, bowlat & käkat god mat ut med syster, Carro & hennes syster.
 
Jag har kommit fram till vad mitt nyårslöfte skall bli, jag ska försöka få in mer rutiner i mitt liv, jag ska försöka njuta av varje dag & ta vara på veckodagarna, inte bara jobba dessa dagar utan också ta vara på tiden efter jobbet. Jag ska försöka leva ett hälsosammare liv, med det menar jag regelbunden & tillräckligt med sömn (sömnen är mitt stora problem, jag är alldeles för duktig på att vara uppe för länge), jag ska försöka äta lite nyttigare & bra mat samt så skall jag verkligen ta tag i hundträningen igen.

Nu sitter jag här i en städad lägenhet med massa ljus tända, nöjda hundar efter dagens skogssväng & skall strax ta ut broccoligratängen ur ugnen.
 
Livet känns inte helt fel ändå, jag börjar lära mig att leva mitt liv med saknaden på mitt sätt. Det känns så bra
 

(Jag & min fina Stina på nyår)
 

(Min frisyr på nyårsafton)

( Bowlingligan i lördags)

(Mitt allt, mina underbara hundar. Nöjda när dom får vara i skogen)
 

(mammas plats hemma hos mig där det brinner ett ljus varje kväll)

(broccoligratäng med salami får bli dagens middag & matlåda imorgon)

(min datahörna, vid fönstret & bredvid katträdet, så mysigt när som ligger bredvid mig)
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: