tiden går så fort

sjukt va tiden går fort när man bara jobbar jämt, tyckte de nyss va 1a mars & nu är det 12e maj, vart tog veckorna vägen?! 
 
har hänt en del under dessa veckor faktiskt, tro det eller ej så har jag hunnit med mer än att jobba fast dom lediga dagarna är få. Jag har tävlat agility, bokat en resa till USA tillsammans med carro i januari, besökt sommarstugan för första gången iår, hälsat på mormor, haft påskmiddag ute i bergby & de viktigaste av allt är att jag hunnit med att besöka mammas grav två gånger, jag fylls på något konstigt sätt av värme när jag står vid din gravsten. Jag blir otroligt ledsen & fyllt av saknad, men på något vis känner jag att du fyller mig med energi för att återgå till liver utanför kyrkogårdens murar.   
 
ibland imponeras jag av mig själv, hur jag får ihop min vardag & hur jag faktiskt orkar 
 
 
 
just de, på något mystiskt vis så har jag även tappat 7kg, vilket känns jäkligt skönt! 

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: